sobota, 21 maja 2016

Typy Alkoholików - Moje przeżycia

Miałem możliwość długiego obcowania z dwoma Alkoholikami. Obaj byli rożnymi typami.

Pierwszy Alkoholik, którego spotkałem był typem użalającym się nad sobą. Od czasu do czasu mówił wszystkich, że to ich wina. Była to tez osoba, która często piła po za domem ale w domu też umiała pić.

Drugi Alkoholik z jakim żyłem to sadysta. Nie używa przemocy fizyczne, woli tą psychiczną.
Atakuje tylko jedno osobę, swoja żonę. Dla innych osób jest bardzo miły i otwarty, co z tego, że niektórzy go oszukali i to często poważnie przez co miał niemiłe konsekwencje. Picie i przemoc psychiczna to w jego wypadku mechanizm obrony. Praca w nieludzkich warunkach z idiotami oraz zastanawianie się dlaczego ma tak mało kasy, a tyle zarabia. Twierdzi, że to nie wina picia.



Można uznać mnie za kogoś kto miał szczęście w nieszczęściu. Spotkałem i żyłem z dwoma typami alkoholików  ale żaden na mnie przemocy fizyczne nie używał.  Cóż słuchanie kłótni i użalania się nad sobą prawie codziennie słuchałem, a nie jest to dobre dla zdrowia. 



Doświadczyliście bliskich kontaktów z Alkoholikami? Jeśli macie odwagę to podzielcie się swoja historią w komentarzach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz